SAgiK tävling har utökad telefonsupport från och med nu

 Från och med omedelbart utökar vi den frivilliga supporten för SAgiK tävling. Supporten finns numer tillgänglig via telefonen under tävlingssäsongens helger och kvällstävlingar och är i första hand till för arrangörer, men de hjälper självklart de tävlande också i mån av tid.
Du når supporten på telefon 076-29 79 122.
För att undvika onödig belastning på vår support så ber vi dig att tänka på följande;

Arrangör

  • Testa gärna några dagar innan tävlingen att allt verkar fungera: Datorerna, tillräckligt nätverk, login och att alla som ska sitta vid datorn vet vad de ska göra.
  • Försök ha sådan framförhållning att du kan skicka din fråga via mail så att vi då kan tillgodose annan teknisk support om det behövs.

Tävlande

  • Skapa dina konton och anmäl dig till tävling  i god tid.
  • Undvik att anmäla dig till tävling i sista minuten dag före att tävlingen stänger.
  • Försök att ha en framförhållning så att du kan göra din felanmälan i första hand via mail.
Det är fantastiskt bra att alla är hjälpsamma och hjälper varandra att lösa problem som uppstår, men vi är tacksamma om du förutom att fråga dina egna kontakter också skickar ett mail till support@sagik.se så vi får in alla fel och frågor i rätt kanal. Det gör att vi ständigt kan utveckla och förbättra systemet.

Föregående nyhet

Landslagsuttagning 2018

Våra huvudsponsorer